Társaságunk 1991 óta foglalkozik Opel gépkocsik forgalmazásával és szervizelésével, ezért Szegeden és a környéken az Opel márkanévről mindenkinek az Opel Rupesky jut eszébe.
Az Opel Rupesky fejlett számítógépes hálózattal rendelkezik, ami - műholdas kapcsolat révén - lehetővé teszi, hogy betekintésünk legyen a gyári autókészletbe, és közvetlen gyári rendeléseket adjunk le. Alkatrészbeszerzéseinket is ez a kapcsolat segíti. Az ügyviteli program, amivel dolgozunk (Kerridge integrált vállalatirányítási rendszer) pontos adatnyilvántartást tesz lehetővé, amit ügyfeleink leginkább abból vehetnek észre, hogy nyilván-tartást vezetünk arról is, mikor jár le a műszaki viszgájuk, zöldkártyájuk. Állandó internetkapcsolattal rendelkezünk, ami megkönnyíti a velünk való (elektronikus) kommunikációt.
Társaságunk 2001 óta ISO minőség-biztosítási oklevéllel rendelkezik, ami annak bizonyítéka, hogy egy jól bejáródott márkakereskedésről van szó, ahol minden munkafolyamatot pontosan szabályozunk, és így kizárjuk, vagy legalábbis a minimálisra csökkentjük annak veszélyét, hogy kapkodás vagy nem odafigyelés miatt ügyfeleink ingadozó színvonalú szolgáltatásban részesüljenek.
Igazgatónk a cégben mindent a vevőelégedettségnek rendel alá. Ha Ön valamelyik szolgáltatásunkkal mégsem teljesen elégedett, és ezt az adott részleg dolgozójával nem tudja megbeszélni, közvetlen panasszal fordulhat Dr. Ruzicska Péterhez |