Országos Járőrszolgálat Kft.
Város: 1047. Budapest
Utca: József Attila u. 4-6. 5482
Telefon: 06 1 271-1144, 06 1 271-1145
Fax: 06 1 271-1142
Mobil:
GPS: 47.5624  - 19.0793
Weblap: www.ojsz.hu
E-mail: ojsz@ojsz.hu
Tevékenységi körök:
        *  Szolgáltatás - biztonság, biztonságtechnika
Bemutatkozás:

Az Országos Járőrszolgálat Kft. különböző behatolásjelző, tűzjelző és videókamerás rendszerek komplett távfelügyeletét ellátva megvalósítja a szolgáltatások harmonikus együttműködését.
Diszpécserszolgálatunk tapsztalt munkatársai a legfejlettebb hazai és külföldi biztonságtechnikai eszközökkel látják el feladataikat, biztosítva partnereink nyugalmát, őrizve legfontosabb értékeiket.

Kivonuló szolgálatunkat a svéd Securitas hazai leányvállalatával közösen működtetjük a gyors és szakszerű helyszínre érkezés és intézkedés érdekében.
Legfőbb törekvésünk garantálni mindenkinek a biztonság és nyugalom érzését, tulajdonának sérthetetlenségét.

Egészségügyi távfelügyelet

 Az Országos Járőrszolgálat a biztonságtechnikai rendszerek távfelügyeletén túl kimagasló színvonalú EGÉSZSÉGÜGYI TÁVFELÜGYELETI szolgáltatást is nyújt. Segélyhívó rendszerünkön keresztül a nap bármely percében fogadjuk hívását, és az előre rögzített akciótervnek megfelelően reagálunk.

Orvosi kivonuló-szolgálatunkat szerződéses partnereink, az Európa Ambulance Mentőszolgálat, valamint a Samaritanus Mentőszolgálat Kft. rendkívül korszerű járműparkkal, szakképzett orvosokkal és ápolókkal közösen végzi. Mentőszolgálatunk együttműködik a legtöbb hazai kórházzal és egészségügyi intézménnyel. Autóink felszereltsége lehetővé teszi a gyors és szakszerű szállítást, az azonnali beavatkozást és ellátást. Kivonuló orvosaink három nyelven beszélnek, és kitűnő szakmai tapasztalatokkal rendelkeznek. Flottánk harmincöt mentőautóból áll (Mercedes-Benz, Volkswagen, Mitsubishi, Toyota), amelyek felszereltsége a legmagasabb európai normákhoz igazodik (defibrillátor, EKG, lélegezteto-gép, orzomonitor, vákuummatrac).

Hogyan működik rendszerünk?

 Minden, a rendszerhez csatlakozó személy, egy általános, orvosi kivizsgáláson esik keresztül, ahol pontos feljegyzések készülnek egészségügyi- és személyi adatairól, aktuális egészségügyi állapotáról, valamint korábbi betegségeiről, gyógykezeléseiről. Ezek az adatok rendszerezett formában bekerülnek adatbázisunkba, hogy diszpécsereink számára bármikor hozzáférhetőek lehessenek.

Az orvosi távfelügyelet legfontosabb berendezése az MOBIL, VÍZÁLLÓ ORVOSI SEGÉLYHÍVÓ készülék, amit mi biztosítunk ügyfeleink számára a rendszerünkbe történő belépéskor. Ez egy nyakba akasztható készülék, ami nagy nyomógombbal rendelkezik. A távvezérlő nyakban hordva segítséget ad, hogy segélyhívást mindig maga mellett tudhassa. Vízálló kivitele miatt még fürdés esetén sem kell megválni készülékétől.

Belépéskor ügyfeleinket tájékoztatjuk az eszközök használatáról, valamint gondoskodunk azok felszereléséről, "beélesítéséről". Segélyhíváskor diszpécserünk azonnali tájékoztatást kap ügyfelünk készülékétől. Az intézkedéshez nem szükséges szóbeli tájékoztatás, elegendő a távvezérlő gombjának megnyomása és máris úton a felkészült segítség.

A segélyhívás beérkezésekor szakképzett diszpécserünk monitorán megjelennek az ügyfél előzetesen felvett egészségügyi adatai, valamint az ügyféllel közösen kidolgozott akcióterv. Mindezek értelmében a kivonuló szakorvosaink a riasztás pillanatában pontos képet kapnak arról, hogy milyen jellegű problémára számítsanak kiérkezéskor, illetve milyen eszközökkel, készítményekkel készüljenek a baj elhárítására, kezelésére. Szükség esetén gondoskodunk a beteg szakszerű kórházba történő szállításáról, felvételéről és ellátásáról is. Szakembereink több éves gyakorlattal, szakvizsgákkal rendelkező szakorvosok.

Amennyiben felkeltettük érdeklődését szolgáltatásaink iránt, kérjük, hívja az Országos Járőrszolgálat információs vonalát!

ELÉRHETőSÉGEINK:
Iroda: 1153 Budapest, Bocskai utca 8.
Telefon: 271-11-44
Fax: 305-50-41
E-mail: jarorszolgalat@orszagosjarorszolgalat.hu

Szolgáltatásaink

 Szolgáltatásainknak az alapját a különbözô behatolás-, támadás- és tűzjelzések, valamint a helyi rendszerek állapotát ellenôrzô jelzések (életjel) fogadása és a jelzéseknek megfelelô intézkedések (értesítés, kivonulás stb.) végrehajtása képezi. Kiemelkedô szolgáltatásunk a kamerás rendszerek távfelügyelete, képeinek riasztáskori fogadása, rögzítése.

Az alapszolgáltatásokon kívül igény szerint a következô többletszolgáltatásokat tudjuk biztosítani:

Orvosi felügyelet: lehetôséget biztosítunk arra, hogy hirtelen rosszullét esetén a riasztóközponton keresztül egyszerűen segítséget lehessen kérni. A diszpécser a jelzés észlelése után a megfelelô intézkedési utasításnak megfelelôen értesíti az illetékes szerveket (mentôk) és személyeket.

Nyitás-zárás jelzéseinek naplózása: a risztóközpontok ki- és bekapcsolás jelzéseinek listázása és nyomtatott formában történô átadása.

Inervallumfigyelés: lehetôség van arra, hogy ha egy megadott idôpontig nem történik meg a védendô hely zárása vagy a megadott idôponton túl nyitás történik, akkor diszpécsereink értesítik a megadott személyeket.

Rendszerállapot távfelügyelete: a különbözô rendszerelemek állapotjelzéseinek (telefonvonal figyelés, hálózati tápellátás figyelés, állapotváltozás) fogadása és az ezekre történô meghatározott intézkedések.

Utólagos jelentés: a rendszerek jelzéseinek (nyitás-zárás) utólagos nyomtatott formában történô kigyűjtése. Külön értesítendô személyek, szervezetek: az alapszolgáltatásaiban biztosított három személyen kívül értesíthetô egy szervezet vagy öt személy.

Távfelügyelet 

Vagyonvédelmi rendszereit a nap 24 órájában folyamatosan felügyeljük.
Diszpécserközpontunk munkatársai az Ön rendszerének ellenôrzô és riasztójelzései alapján, meghatározott cselekvési terv alapján végzik feladatukat és irányítják kivinuló szolgálatunkat.
Riasztás esetén azonnal értesítjük Önt, és igény szerint értesítjük az illetékes hatóságokat

Kivonuló szolgálat


A kivonulásoknál, a riasztójelzés beérkezésétől számított maximum 15 percen belül garantáljuk a helyszínre történő kivonulást.
A kiérkezési idôt egy ellenôrzô készülékkel rögzítjük, így mindenkor nyomon követhetô a 15 perces határidô megvalósulása.
A risztás helyszínére érkezô munkatársaink meggyôzôdhetnek a risztás okáról, megakadályozzák az illetéktelen behatolókat a károkozás folyamatában, igény szerint biztosítják a helyszínt.

Fényképek:
   

  honnan:
  hová: