Diva Kft.
Város: 1094. Budapest
Utca: Páva utca 8. 4638
Telefon: 06 1 238-0157
Fax: 06 1 238-0159
Mobil:
GPS: 47.4808  - 19.0718
Weblap: www.tigi.hu
E-mail: info@divakft.hu
Tevékenységi körök:
        *  Egészség - egyéb
        *  Kereskedelem - kis és nagyker
Bemutatkozás:

A TIGI professzionális hajápoló szerek ma világszerte ott vannak a legjobb fodrászszalonok polcain, a vendégek közül egyre többen ismerik és keresik a termékeket. A Toni&Guy turnézó művészeti csoportjának bemutatói, a fodrászakadémiák továbbképzései, az oktató videók és szakmai kiadványok évtizedek óta a nemzetközi fodrász szakma csúcsát képviselik. Azt azonban kevesen tudják, hogy honnan és hogyan indult el az öt testvér, s hogy mennyi munka, kitartás, tehetség áll a látványos sikerek mögött.

A Toni & Guy és a TIGI története:

Francesco Mascolo fodrászmester közismert és népszerű ember volt Pompei városában. Amikor 1956-ban szakmai versenyen londoni utazást nyert, elhagyta Olaszországot, hogy új életet kezdjen. Kezdetben a Bond Streeten dolgozott, s hamarosan a családja is csatlakozott hozzá - Maria, a felesége és négy fiuk: Giuseppe (Toni), Gaetano (Guy), Bruno és Andrea. Még ugyanebben az évben megszületett ötödik fiuk, Anthony.
Az 1950-es években a két legidősebb fiú, Giuseppe és Gaetano is kitanulta Francótól a családi mesterséget. Miután nevüket Tonira és Guy-ra változtatták, 1963-ban édesapjukkal közösen megnyitották első fodrászüzletüket az észak-londoni Claphamben. Hamarosan Bruno is csatlakozott a családi vállalkozáshoz, és fokozatos terjeszkedésbe kezdtek három további szalon megnyitásával Streathamben, Mitchamben és Tootingben (Észak-London). Ebben az időben Anthony és Andrea még iskolában voltak.

A hetvenes években Bruno meghódította a fodrászversenyek világát. Elsőként a skóciai Dundee Sunday Post mutatta be vezércikkben a Toni&Guy-t, majd egyre több képes szaklap ismertette Bruno step by step technikáit.

1974-ben az akkor 15 éves Anthony is munkába állt. Ebben az évben három üzletet eladtak, hogy megnyithassák központi szalonjukat Mayfairben, a Davies Streeten.

1975-ben a testvérek megtették az első lépést az oktatás világa felé: egész Nagy-Britanniából érkező fodrásztanulók előtt tartottak bemutatót. Első címlapfotójuk a Miss London borítóján Bruno Chunky-fazonjáról készült, amely az év legjobb brit frizurája díjat kapta.

1976-ban megjelent Bruno első, kétkötetes szakkönyve, a „Hair at Toni&Guy”. Miután címlapra kerültek a Vogue magazinban is, a testvéreket meghívták a Salon’76 nagyszínpadára, a rendezvényre azóta is minden évben visszatérnek.

A fodrásztársadalom kezdett felfigyelni rájuk, ők pedig évről évre újabb stílusirányzatokkal, vágás- és festéstechnikákkal rukkoltak elő. Kollekcióik stílusteremtő erőt képviselnek a divatszakmákban, különösen Anthony fátyol-fonása óta, melyet a Salon’78 közönsége állva ünnepelt. Az első nagysikerű turnékat követően megalakult a Toni&Guy Művészeti Csoport. 1980-ban debütáltak az első fodrász világkongresszus színpadán, a londoni Royal Albert Hallban. Oktató- és showműsoraikkal bejárták már a világ négy sarkát, s a fodrász szakma történetének legsikeresebb csoportja Anthony vezetésével közel két évtizede minden évben kiérdemli a legrangosabb brit és nemzetközi szakmai díjakat. Anthony három alkalommal nyerte el „Az év legjobb brit fodrásza” címet, számtalan más rangos díj mellett. A legújabb kollekciókat bemutató könyvek gazdag fotóanyagát és a posztereket is nagyrészt ő készíti, míg Bruno az oktatóvideókat rendezi.

A Mascolo testvérek mindig kiemelkedő fontosságot tulajdonítottak az oktatásnak, s ez a tevékenységük 1979-ben szervezett keretet kapott egy londoni és egy római akadémia megnyitásával. Az elmúlt 25 év alatt Anthony kiépítette az oktató akadémiák globális hálózatát, melynek egyik legújabb tagja a budapesti Díva Oktatóközpont.

A nyolcvanas években megindult a családi vállalkozás világméretű terjeszkedése: egymás után nyitottak új szalonokat Londonban, Rómában, Dallasban - szalonjaik mára kontinenseket hálóztak be. 1989-ben nyílt meg az első franchise-üzlet, s a Guilford franchise vállalat 1995-ben elnyerte a brit „top business award”-ot. 1998-ban megnyíltak az első Essensuals szalonok is.

Az első Toni&Guy sampon 1977-ben jelent meg a professzionális hajápoló termékek piacán, majd 1979-ben a Toni&Guy eszközök következtek: ollók, hajszárítók, fésűk, kefék. Azóta folyamatosan bővül a termékek köre, melyeket eredetileg a művészeti csoport kreatív színpadi munkájához fejlesztettek ki. A 80-as évek közepén a gyártást az USA-ba helyezték át. Bruno egymás után alkotta meg az Essensuals, a Bed Head, majd a Catwalk termékcsaládokat. Miután különvált a Toni&Guy-tól, ma a TIGI Haircare az egyik leggyorsabban növekedő független, hajápolószereket gyártó cég. A cél ma is: még jobb termékek, elégedett vevők.

Anthony Mascolo kreatív igazgatóként irányítja a professzionális üzletágat. 2004 márciusában a „Bed Head City” kampány keretében a 7 milliós Londont elárasztották a TIGI termékeket népszerűsítő óriás plakátok, a piros emeletes buszok oldalán és 20 metróállomás falán Anthony Mascolo fotói hívták fel magukra a figyelmet.

Új irányvonal az oktatásban a kreatív, motivációs és értékesítési tréning. Az üzleti továbbképzéssel a szalontulajdonosok nagyobb profitra tehetnek szert. Anthony nagy büszkesége a nemrég megnyílt Bed Head Studio, a kreatív fodrászat és fotó oktatásának új londoni helyszíne

Fényképek:
   

  honnan:
  hová: