Cégbemutató
A NetAktív Kommunikációs Ügynökség az ügyfélről, illetve az ügyfél szolgáltatásairól, termékeiről kialakított képet alakítja és gondozza. Megtervezi és megvalósítja a cég, szervezet, illetve a márka stratégiájába illeszkedő kommunikációs programot, hogy a kiválasztott célcsoport(ok)ban kialakult kép optimális, a vele (velük) kialakított viszony ideális legyen.
Mit kínálunk:
Kommunikációs audit
A vállalat kommunikációs tevékenységének és lehetőségeinek feltérképezése hatékony kommunikáció kialakításának érdekében.
Stratégia készítés, stratégiai tanácsadás
A vállalati piaci környezetének és üzleti stratégiájának, valamint kommunikációs lehetőségeinek felmérésén alapuló hosszú távú terv kialakítása és folyamatos konzultáció biztosítása.
Integrált kommunikáció
A teljes marketing kommunikációs szegmens részterületeinek szinergiája, a vállalati stratégiába való betagozódás biztosítása.
Válságkommunikáció
Potenciális krízishelyzetek feltérképezése és modellezése, a cselekvésre vonatkozó terv, vagy kézikönyv elkészítése.
Szakmai kommunikáció
Az adott szakma, vagy szakmabokor felé irányuló kommunikációs tevékenység tervezése, megvalósítása. Szükség esetén a kapcsolatrendszer átalakítása.
Vállalati kommunikáció
A vállalati image kialakítása, ápolása a Public Relations eszközrendszerének segítségével.
Sajtókapcsolatok
A sajtóval való rendszeres kapcsolattartás rendjének és megfelelő hírgenerálása stratégiának kialakítása, valamint annak rendszeres követése és aktualizálása.
Sajtófigyelés- és elemzés
Az írott és elektronikus sajtóban megjelenő, az ügyfelet közvetlenül vagy az érintett szektoron keresztül érintő publikációk gyűjtése, elemzése és archiválása a közvetlen reagálás, illetve a megalapozott érvelés céljából, saját fejlesztésű értékelési rendszer alapján.
Médiatréningek
Elméleti és gyakorlati ismeretátadás a média világából, helyzetgyakorlatok, médiajog- és etika. Nyilatkozástan.
Kiadványok készítése
Külső és belső kiadványok koncepciójának kidolgozása, a kiadványok szerkesztése, írása, fordítása, nyomdai előkészítése és kivitelezése.
Rendezvényszervezés
Külső és belső rendezvények kreatív és logisztikai tervezése, szervezése és lebonyolítása.
Szponzoráció
A teljes szponzorációs folyamat menedzselése a tematizálástól az értékelésig.
Online kommunikáció
Az cég, szervezet vagy brand üzeneteinek megjelenítése a világhálón, illetve a világháló adta lehetőségek kihasználása a kommunikációs területen, illetve azon túl.
Belső kommunikáció
A vállalat belső információs csatornáinak megtervezése és tesztelése, a motivációs- és eszközrendszer kialakítása.