A Négy Évszak Szépészeti Szalonban két kozmetikus és tanulóik dolgoznak. A szalon tulajdonosa, Kocsis Béláné, Marika 42 évvel ezelőtt, akkor még Érd egyetlen kozmetikusaként kezdett dolgozni. Az egykori kis üzletsarok idővel nagyobb kozmetikává bővült, majd 1991-től Négy Évszak néven önálló szépészeti szalonként működik. 2002 áprilisától meghittebb környezetben, egy hangulatos családi ház földszintjén várjuk Kedves Vendégeinket, fokozatosan bővítve szolgáltatásaink körét, amelyet immár a környezet harmóniája is kiegészít. Marika (néni) közben számos egyéb irányú végzettséget szerzett, részben a gyakorlati pszichológia, részben a természetgyógyászat területein, önfejlesztés, tájékozódás, a szellemi, lelki és testi kiteljesedés céljával. Immár tíz éve az asztrológia és az energetikai rendszerek tanulmányozásával is rendszeresen foglalkozik. A tradicionális reiki területén tanár-mesteri fokozatot szerezve rendszeresen tanfolyamokat is tart. A Négy Évszak Baráti Kör létrehozójaként évente több alkalommal összejöveteleket szervez, az adott téma avatott ismerőinek, szakembereinek közreműködésével. Mindezek természetesen a kozmetikai tevékenység fokozatos továbbfejlesztését is szolgálják. Az évek során közel félszáz tanuló sajátította el a szalonban a szakma gyakorlati részét, ami természetesen az oktató szakmai élvonalban maradását is megkövetelte. Így a sokéves tapasztalat naprakészen kiegészül a korszerű kezelési lehetőségek megismerésével és alkalmazásával.
A legkiválóbban munkájukat végző tanulók közül maradt a szalonban állandó munkatársként Kubanekné Hegyi Annamária (Ani), aki a szalon koncepcióival azonosulva folyamatosan bővíti sokrétű szakmai tudását. Emberközpontúsága, segítőkészsége pedig a szalon meghitt légkörének is biztosítéka. Jó érzéke és precizitása néhány egyedi képességet igénylő szolgáltatás elvégzésére is alkalmassá teszi (pl. sminktetoválás).
A két vezető közösen választja ki a szalon tanulóit, akiknek alkalmazkodniuk kell a hely szelleméhez. Azon túl, hogy magas fokú szakmai tudást szereznek, vendég-központú magatartásukkal is segítik mestereik munkáját, növelve a vendégek komfortérzetét. |